Απριλίου 19, 2023

12-κορυφαία παλιά κλασσικά αυτοκίνητα!





MERCEDES-BENZ 300SL GULLWING 1955-1963



Αυτό το μοντέλο της Mercedes-Benz είναι ένα κλασσικό σπορ αυτοκίνητο. Διαθέτει κινητήρα 2996 κυβικών εκατοστών, ο οποίος παράγει πάνω από 212 ίππους. Η 300SL έχει ενδιαφέρον ιστορικό: όταν παρουσιάστηκε στις ΗΠΑ στις αρχές του '50, η ιδέα ήταν ότι θα αποτελούσε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο, όμως κατέληξε να γίνει πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Μπορεί να μεσολάβησαν κάποιες τροποποιήσεις για να φτάσει σε αυτό το σημείο, όμως η 300SL κέρδισε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans και στο Eifelrennen το 1952.


CITROEN DS 1955-1975


Η Citroen DS είναι ένα ακόμα αυτοκίνητο που θα ήθελε οπωσδήποτε να αποκτήσει κανείς. Κατατάσσεται στα πολυτελή αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, ενώ υπάρχει σε τρεις εκδοχές: τετράθυρο σεντάν, πεντάθυρο station wagon και δίθυρο κάμπριο. Όποιο μοντέλο και αν διαλέξετε, οι κινητήρες θα κυμαίνονται ανάμεσα στα 1,9 και στα 2,34 λίτρα. Όταν κυκλοφόρησε η DS, η Ευρώπη βρισκόταν ακόμα σε φάση ανάκαμψης μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, πράγμα που δυστυχώς επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις. Η Citroen παραμένει γνωστή για τις υψηλές τιμές της και αυτός είναι ο λόγος που ο Γάλλος κατασκευαστής λάνσαρε και μία φτηνότερη εκδοχή του μοντέλου με την ID του 1957.


CHEVROLET BEL AIR 1955-1957

Η Bel Air είναι ένα κλασσικό μεγάλο αυτοκίνητο που είχε αποσπάσει αρκετά επαινετικά σχόλια όταν κυκλοφόρησε η δεύτερη γενιά της. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού ο σχεδιασμός της είναι εκθαμβωτικός. Το αυτοκίνητο έγινε γρήγορα δημοφιλές χάρη στην τιμή του (λιγότερα από 2.000 δολάρια), καθώς και χάρη στον πολύ άνετο εσωτερικό του διάκοσμο, την καλή ορατότητα και τους μεγάλους χώρους αποθήκευσης. Δε θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης πόσο απίστευτη φάνταζε στα μέσα του 20ου αιώνα η ικανότητα του να φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις12 δευτερόλεπτα.


LAMBORGHINI COUNTACH 1974-1989


Περνάμε σε κάτι πιο σύγχρονο με την εντυπωσιακή Lamborghini Countach. Μπορεί να μοιάζει κάπως κιτς σήμερα, αλλά πίσω στη δεκαετία του '80, αυτό το δίθυρο σπορ κουπέ έκανε τα κορίτσια να ανατριχιάζουν. Είναι εντυπωσιακό, γρήγορο και cool. Ήταν επίσης ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και η παραγωγή του περιορισμένη σε αριθμούς, πράγμα που το κάνει ακόμα περισσότερο επιθυμητό. Το περιοδικό Sports Car International το αποκάλεσε ένα από τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα της δεκαετία του '70.


LINCOLN CONTINENTAL 1961-1969


Είδατε ποτέ σας ένα αυτοκίνητο και σκεφτήκατε ότι αν βρισκόσασταν πίσω από το τιμόνι του, θα ήσασταν ο Πρόεδρος των ΗΠΑ; Συνέβη και σε εμάς όταν αντικρίσαμε το Continental. Η τέταρτη γενιά του καταξιώθηκε γρήγορα, αφού το αυτοκίνητο “πρωταγωνίστησε” σε δημοφιλείς κινηματογραφικές ταινίες, από τον Τζέιμς Μποντ Εναντίον Χρυσοδάκτυλου μέχρι και τις ταινίες Ανοιχτοί Λογαρισμοί, Spider Man 2 και Matrix. Σίγουρα αυτό το μοντέλο δεν πρόκειται ποτέ να θεωρηθεί ντεμοντέ.


CADILLAC SERIES 62 1949


Το 1949 ήταν ενδιαφέρουσα χρονιά για την Cadillac, αφού ο Αμερικανός κατασκευαστής λάνσαρε το καινούριο του μοντέλο με V8 κινητήρα 5,4 λίτρων με βαλβίδες επικεφαλής και 160 ίππους. Το αυτοκίνητο διέθετε επίσης σύστημα θέρμανσης, πράγμα που επίσης συνέβαλλε στο να σημειώσει η Cadillac ρεκόρ πωλήσεων με 55.643 οχήματα.


TOYOTA 2000GT 1967-1970


Η Toyota και η Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν αυτό το εκπληκτικό μοντέλο. Ο αρχικός σχεδιασμός έγινε από τον διάσημο Γερμανό σχεδιαστή Albrecht Goertz, ο οποίος είχε ήδη δουλέψει για τη Nissan. Το αυτοκίνητο θεωρείται κλασσικό χάρη στα εξωτερικά και μηχανικά χαρακτηριστικά του. Ο κινητήρας του 2000GT ήταν ένας εξακίλυνδρος με χωρητικότητα 2 λίτρων, ο οποίος παρήγαγε 150 ίππους. Παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε σχεδιαστεί για αυτόν τον σκοπό, τελικά συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Fuji το 1967 και κατάφερε να κερδίσει.


BUICK RIVIERA 1963-1965


Σε αντίθεση με άλλα μοντέλα της Buick, το Riviera δεν είχε κοινά μέρη με παλιότερα μοντέλα της εταιρίας. Όμως το εντυπωσιακότερο χαρακτηριστικό του ήταν οι 325 ίπποι που προσέφερε ο V8 κινητήρας του των 6,6 λίτρων. Όταν κυκλοφόρησε στην αγορά, η τιμή του Buick Riviera ξεκινούσε από τα 4.333 δολάρια.


CADILLAC ELDORADO BROUGHAM 1957


Η Eldorado Brougham ήταν το πιο καταξιωμένο μοντέλο της Cadillac στη δεκαετία του '50. Ήταν διαθέσιμη σε τετράθυρο με σκληρή οροφή και θεωρούνταν αυτοκίνητο υψηλής πολυτέλειας, κυρίως χάρη στην εξωφρενική τιμή της (13.074 δολάρια), η οποία ήταν διπλάσια από αυτή της Eldorado που είχε κυκλοφορήσει έναν χρόνο νωρίτερα.


BUICK SKYLARK 1953-1954

Αυτό το μοντέλο της Buick ήταν ένα δίθυρο κάμπριο, πράγμα που το καθιστούσε επιθυμητό και για τους άντρες και για τις γυναίκες. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε για τον εορτασμό 50 χρόνων λειτουργίας του Αμερικάνου κατασκευαστή. Η Buick κυκλοφόρησε δύο μοντέλα του Skylark: ένα το 1953 και ακόμα ένα το 1954, στα οποία κοινό στοιχείο αποτέλεσε το χαμηλωμένο ύψος της οροφής και της θέσης των καθισμάτων που προσέφεραν διαφορετική αίσθηση κατά την οδήγησή του.


CHRYSLER TURBINE CAR 1963


Το Chrysler με κινητήρα τουρμπίνας ήταν ένα concept car, πράγμα που εξηγεί γιατί η παραγωγή ενός τόσο εντυπωσιακού μοντέλου περιορίστηκε στα 55 κομμάτια. Ο σχεδιασμός αυτού του υπέροχου αυτοκινήτου υλοποιήθηκε από τον Γερμανό κατασκευαστή Ghia. Παρά το άψογο παρουσιαστικό του, το αυτοκίνητο παρουσίαζε κάποια μειονεκτήματα (μερικά από τα οποία θα μπορούσαν επίσης να είχαν θεωρηθεί προτερήματα), με σημαντικότερα τις ενίοτε πολύ υψηλές θερμοκρασίες του κινητήρα και τον πολύ δυνατό θόρυβο. Στην πραγματικότητα, ο ήχος του κινητήρα λέγεται ότι θύμιζε ηλεκτρική σκούπα.


AUSTIN HEALEY 100/3000 1953-1964


Το Austin 3000 αποτέλεσε στην πραγματικότητα μία επανέκδοση του μοντέλου 100 με μερικές διαφοροποιήσεις από τον παλιότερο συγγενή του. Ο νέος κινητήρας του 3000 αυξήθηκε από τα 2,6 λίτρα του 100 στα 2,9. Ταυτόχρονα, ο κατασκευαστής έκανε το αυτοκίνητο φιλικότερο στα γούστα των αγοραστών δημιουργώντας δύο εκδοχές, μία διθέσια και μία τετραθέσια. Η μάρκα συνέχισε να παράγει μέχρι το 1968 χάρη στην ευρεία αποδοχή της.

{getWidget} $results={3} $label={Fashion} $type={list1}

recent posts