8-κορυφαία παλιά κλασσικά αυτοκίνητα

 




BMW 507 1956-1959


Οι λάτρεις των γερμανικών αυτοκινήτων μπορούν να χαρούν. Αυτό το παλιό αυτοκίνητο υψηλής αισθητικής προσφερόταν σε δύο εκδοχές: σαν τετραθέσιο κουπέ, ή διθέσιο κάμπριο. Πίσω από το σχεδιασμό του βρισκόταν ο Albrecht Goertz, τον οποίο αναφέραμε ήδη σχετικά με τη δημιουργία του Toyota GT2000. Παρόλο που η τιμή του 507 θα έπρεπε να κυμαίνεται στα 5.000 δολάρια, μετά την αποστολή στις ΗΠΑ, το μοντέλο κατέληγε να κοστίζει πάνω από 10.000, με συνέπεια να πωληθούν μόλις 252 αντίτυπα στην αμερικανική αγορά.


HUDSON HORNET 1951-1954


Η εταιρεία Hudson του Ντιτρόιτ παρουσίασε με υπερηφάνεια αυτά τα μοντέλα, λανσάροντας τα σε διάφορες εκδοχές: κουπέ, σεντάν και κάμπριο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που απολάμβανε ο ιδιοκτήτης του Hornet ήταν το ευρύχωρο εσωτερικό του, το οποίο μπορούσε να φιλοξενήσει άνετα έξι επιβάτες. Όσο για τις προδιαγραφές, τα Hornet διέθεταν κινητήρα 5 λίτρων, η ισχύς του οποίου αυξήθηκε σταδιακά στους 170 ίππους.


JAGUAR MK V DHC 1949-1951

Όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς, αυτό το αυτοκίνητο είχε καταπληκτικό σχεδιασμό. Αλλά δεν ήταν μόνο η εξωτερική του εμφάνιση που προσέλκυσε τους αγοραστές. Οι William Heynes και Walter Hassan ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, ο σχεδιασμός του οποίου έγινε αργότερα γνωστός για τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Σύμφωνα με διάφορες κριτικές, το μπλοκ του χαρακτηριζόταν από μακροζωία και καθολικότητα που ήταν πρωτόγνωρες για κινητήρα εκείνης της εποχής.


DODGE CHALLENGER R/T 1970-1974


Το μοντέλο αυτό της Dodge παρουσιάζει ομοιότητες με αυτοκίνητα της Cadillac, κυρίως χάρη στο μέγεθος του. Πρόκειται για ένα χαμηλό και πολυτελές κουπέ, το οποίο έρχεται με σκληρή οροφή, ή σε κάμπριο. Η έκδοση Road/Track σχεδιάστηκε με σκοπό να αποτελεί μοντέλο υψηλών επιδόσεων, αφού οι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν μοντέλα που διέθεταν 335, 375, 390, 425 ή ακόμα και 426 ίππους.


SHELBY GT350 1965-1966


Παρόλο που ουσιαστικά μοιράζονται το ίδιο όνομα, ο Shelby λάνσαρε δύο διαφορετικά μοντέλα, ένα το 1965 και ένα ακόμα το 1966. Το Mustang του '65 προοριζόταν κυρίως για τους αγώνες και αυτό γινόταν ήδη προφανές από τον κάπως άβολο εσωτερικό του διάκοσμο. Η Shelby Autos αγοράστηκε τελικά από τη Ford, πράγμα που εξηγεί πώς η τελευταία κατέληξε να παράγει τα εκπληκτικά της Mustang.


GHIA 1960-1962


Οι Αμερικανοί γνωρίζουν το Ghia κυρίως επειδή ήταν το δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο στη χώρα από τις αρχές του '60. Το Ghia κατάφερε να γίνει το αυτοκίνητο με τις περισσότερες εισαγωγές στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ όταν η Volkswagen έβγαλε στην αγορά το Karmann Ghia το 1961, οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν. Το μοντέλο καταξιώθηκε τόσο που ο Γερμανός κατασκευαστής χρειάστηκε να ιδρύσει θυγατρικές στην Αυστραλία και τη Βραζιλία. Είναι άξιο απορίας ότι το μοντέλο δε συνεχίζει να παράγεται και σήμερα, μια που είναι ένα από τα διασημότερα που παρήγαγε ποτέ η VW.


FERRARI 250 GTO 1962-1964


Φυσικά η λίστα μας με παλιά αυτοκίνητα όφειλε να συμπεριλαμβάνει τουλάχιστον μία Ferrari. Είναι κλασσικές, chic και ακριβές όσο ένα κάστρο, αλλά υπάρχει κάτι σε αυτή τη μάρκα για να ποθήσει κάθε άντρας. Η GTO αποτελεί ένα εξαιρετικό μοντέλο υψηλού κυβισμού που παράχθηκε στον περιορισμένο αριθμό των 39 αυτοκινήτων. Για να αποκτήσει κανείς μία Ferrari GTO, έπρεπε να λάβει την έγκριση του ίδιου του Enzo Ferrari.


VOLKSWAGEN 1200 CABRIOLET 1960


Παρόλο που η παραγωγή του Beetle Cabriolet ξεκίνησε το 1949, το μοντέλο έγινε δημοφιλές στη δεκαετία του '60. Την ίδια εποχή, η εταιρεία αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό από φημισμένες αμερικάνικες εταιρείες όπως η Chevrolet και η Ford. Αυτό το όμορφο τετραθέσιο κάμπριο είναι γνωστό σαν ένας από τους τελευταίους σκαραβαίους που γνώρισαν επιτυχία στις ΗΠΑ, αψηφώντας το σκληρό ανταγωνισμό...